Marketingfacts en Marketing Pioneers gaan naar Amerika. Ga je mee?

7 juni 2013, 07:06

Als het om marketing en innovatie gaat is Amerika nog altijd hét grote voorbeeld. Henry Ford veroverde de wereld met zijn uitspraak “any customer can have a car painted any color that he wants as long as it is black”. Kotler leidde vele generaties marketeers op met zijn vier P's. De superbowl is altijd dé kraamkamer van de beste commercials én Facebook kleurt de wereldkaart blauw op het gebied van social media.

Amerika geldt als dé bakermat van marketing en vernieuwende technologie en dus de ultieme bestemming voor marketeers die willen leren en innoveren. Marketingfacts en Marketing Pioneers delen de visie dat je kennis moet delen om echt te kunnen vermenigvuldigen. Daarom organiseren wij voor de echte marketingbeslissers in november 2013 een exclusieve innovatie- en netwerkreis. Een compleet verzorgde en georganiseerde reis inclusief vlucht, verblijf, bedrijfsbezoeken en netwerkmomenten.

Dinsdagmiddag 25 juni organiseren we in The Amsterdam View een informatiebijeenkomst. Hier leer je alles over onze plannen en kun je in een informele sfeer kennis maken met de organisatie en andere geïnteresseerden. Meld je aan door een e-mail met je contactgegevens en het onderwerp ‘YES’ te sturen naar usa@marketingreis.nl (ruim 70 mensen gingen je al voor!).

Toppers

Een volle week met de Nederlandse marketeers en ondernemers in sneltreinvaart op zoek naar het beste wat Amerika op het gebied van marketing heeft te bieden. Een week die meer waard is dan een jaar lang netwerken of studeren op MBA-niveau. Combineer het nuttige met het aangename en laat je inspireren door toonaangevende voorbeelden uit onze branche en ontmoet de echte toppers op jouw vakgebied. Deelname is mogelijk na goedkeuring of op persoonlijke uitnodiging van de organisatie. Hiermee is een kwalitatief hoogstaand gezelschap verzekerd.

SF en NY

De bestemmingen zijn San Francisco (Silicon Valley) en New York. Met overdag leerzame bezoeken aan topbedrijven en een mooi gevuld avondprogramma waar volop ruimte is om te netwerken en te ontspannen. Inclusief een bezoek aan het Adtech congres in New York. Je verblijft in de beste hotels en geniet van exclusieve diners. Je krijgt toegang tot personen en bedrijven die je normaal gesproken niet zou kunnen bereiken. Een ideale combinatie van inhoud en waardevolle contacten. Zodat je daarna weer een vol jaar energiek aan de slag kunt met opgedane ideeën en inspiratie.


Wij kunnen zeker 10 redenen verzinnen waarom je deze bijzondere ervaring niet mag missen. Meer details kun je nu al vinden op www.marketingreis.nl. Je blijft op de hoogte door ons initiatief vanaf de website te volgen op Twitter, Facebook, LinkedIn of Pinterest. Op de website vind je bovendien onze contactgegevens voor alle vragen die je mocht hebben.

Planning

Het schema van de zakenreis is als volgt (onder voorbehoud):

  • Zondag 3 november : Vlucht Amsterdam – San Francisco

  • Maandag 4 november : Bedrijfsbezoeken Silicon Valley (+ avondprogramma)

  • Dinsdag 5 november : Bedrijfsbezoeken Silicon Valley (+ avondprogramma)

  • Woensdag 6 november : Vlucht San Francisco – New York (+ avondprogramma)

  • Donderdag 7 november : Bedrijfsbezoeken New York (+ avondprogramma)

  • Vrijdag 8 november : Bezoek aan Adtech (+ afsluitend netwerkdiner)

  • Zaterdag 9 november : informeel, cultureel en culinair sfeer proeven New York

  • Zondag 10 november : Vlucht New York – Amsterdam

Er is ruimte voor maximaal 40 deelnemers. Aanmelding uiterlijk 31 augustus 2013. De reis gaat door bij minimaal 25 deelnemers.

Informatiebijeenkomst

Interesse? Kom dan dinsdagmiddag 25 juni naar de informatiebijeenkomst in The Amsterdam View. Hier leer je alles over onze plannen en kun je in een informele sfeer kennis maken met de organisatie en andere geïnteresseerden. Meld je aan door een e-mail met je contactgegevens en het onderwerp ‘YES’ te sturen naar usa@marketingreis.nl (ruim 70 mensen gingen je al voor!).

Afbeelding: Rupert Ganzer (cc)

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Corinne Keijzer

    Supergaaf! Ik kan alleen helaas de 25ste echt niet, geef een training. Kan ik op andere wijze info krijgen?

    Zou sowieso een indicatie van de kosten willen hebben voor ik YES zeg 🙂

    Onder welke hashtag is het op Twitter te volgen?


    7 juni 2013 om 14:45
    Ronald Boer

    Klinkt erg goed. Ben volledig vrij en had toch al plannen om naar Amerika te gaan! Uiteraard is een indicatie van de kosten wel belangrijk net als de bedrijven die er worden bezocht. Is daar meer informatie over te krijgen?


    10 juni 2013 om 13:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!