Demy de Zeeuw: “Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten”

25 oktober 2016, 13:00

De sportieve hoogtepunten van Demy de Zeeuw? “Landskampioen worden met Ajax of uitkomen voor Nederland tijdens een WK.” De Zeeuw heeft vele hoogtepunten in de voetballerij gekend. In deze aflevering van 7 Ditches TV praat hij over zijn zakelijke hoogtepunten.

De Zeeuw is naast BALR., een sportief lifestylebrand waarin jonge gasten en sporty meiden graag gezien worden, druk met 433, een van de snelst groeiende sportcommunities ter wereld, en Wannahaves. De Zeeuw: “Met BALR. focussen we op jonge ondernemers die aan hun toekomst werken. Dat zijn voetballers, bloggers, zakenjongens, modellen, noem maar op.”

Social media, influencers & events

De Zeeuw is een zakenman die kansen ziet op het gebied van social media, lifestyle-events, influencers en nieuwe media. “We verkopen echt een lifestyle. Ik heb laatst een BALR.-boot gekocht. Ik geloof echt dat we in de toekomst ook een BALR.-club, -hotel of -hambugerbar kunnen openen.”

“Uiteindelijk draait alles om marketing en het gevoel dat je mensen geeft als ze ergens het merk BALR. tegenkomen”, aldus de Zeeuw. Hij timmert samen met zijn compagnons aan de weg om een zeer succesvol lifestylebrand op te bouwen. Laat je inspireren!

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!

Welke nieuwsbrief