Advertising 2.0

Advertising 2.0

Jason Simmonds verwijst op Marketingpulse naar een whitepaper over Advertising 2.0 (pdf) van Paul Beelen.

Beelen gaat in de whitepaper in op technologische ontwikkelingen en welke gevolgen dit heeft voor het media- en advertentielandschap. Uiteraard komen weblogs, rss, podcasts en vodcasts aan bod. Voor de vaste lezers van Marketingfacts weinig nieuws maar wel aardig om alles weer eens netjes op een rijtje te zien.

Wellicht aardig om ook nog even terug te kijken naar een overzicht van headrush dat ik destijds Advertising 2.0 heb genoemd.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Waarom moet alles opeens 2.0 zijn? Is het niet een beetje overdreven? Naar mijn zienswijze lopen wij richting een nieuwe internetbubbel, alleen dit keer heel bewust.

    geplaatst op
  • Volgens mij is er dit keer juist sprake van een gezonde "Boom" ipv een "Bubble"

    Zie:
    http://www.wired.com/wired/archive/14.02/boom.html
    http://blog.softtechvc.com/web_20/

    geplaatst op
  • En wat nou zo aardig is: ook klant 2.0 is al beschikbaar.

    geplaatst op
  • Allereerst bedankt voor het linken naar mijn artikel.

    Asker: het klinkt tegenstrijdig, maar ik ben het met je eens: momenteel is de term 2.0 een beetje te vaak misbruikt. Na echter een paar weken naar een betere titel gezocht te hebben, vond ik dat de knipoog naar het web 2.0 hier wel op zijn plaats was.

    Marco: ik had je artikel Advertising 2.0? niet gelezen, maar zeker een interesant rijtje. Sorry boor het plagiaat wat de titel betreft ;-)

    geplaatst op
  • Geen probleem Paul, denk dat niemand die titel kan claimen. Complimenten nog voor de whitepaper, ziet er erg goed uit!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.