Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Het juiste doen als niemand kijkt

Lessen uit de ethiek en filosofie voor integer leiderschap - BoekrecensieHet juiste doen als niemand kijkt, lessen uit de ethiek…

Viraal gaan in een vleermuis-markt

Boekrecensie van Zoonotic (Carole Lamarque)Zoonotic, de formule voor een extreem succesvolle virale businessstrategie, dát wordt me op de kaft beloofd.…

Niet communiceren bestaat niet

Boekrecensie van ‘Het communicatie DNA’ (Korneel Warlop)‘Tips en tricks voor de communicators van vandaag en morgen’, luidt de ondertitel van…

Bromvliegeffect: waarom kleine dingen je gedrag sturen

Boekrecensie 'Het bromvliegeffect'Het bromvliegeffect is mij niet vreemd. Zodra dit gezoem in ons huis klinkt, springt mijn vrouw op en grijpt de…

‘Act human’: technologie terug op haar plek

Boekrecensie van ‘Act Human’ door Karel Demeester, Sarah Steenhaut en Jan CallebautAlle moderne technieken die al bestaan en op ons afkomen…

‘Customer Innovation’ is een moderne klassieker

Boekrecensie van ‘Customer Innovation – Waarom de klant centraal staat in bedrijfsinformatie’Drie kernprocessen voor klantgerichte innovatie: via een zoomlens, groothoeklens…

Starten met innovatie

Boekrecensie van 'Impact door Innovatie' van Annelies HuisinghEr zijn al boeken volgeschreven over innovatie, dus wat heeft dit boek nu…

Een echt marketingboek voor events

Boekrecensie van ‘We love events’ door Peter DecuypereDezelfde auteur, dezelfde uitgever en hetzelfde thema als het voorgaande boek in 2016:…

De kreeft is een echte overlever en je kunt van hem leren

Boekrecensie van 'De strategie van de kreeft'Heb je ervaring met veranderingsprocessen, of ga je eraan beginnen? Lees dan 'De strategie van de…

Waarom voorkeursmerken altijd winnen

Boekrecensie ‘Why winners give it all’ van Ed StibbeMet ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in…

De winnaar van de PIM Literatuurprijs zorgt ervoor dat marketeers van design gaan houden

Boekrecensie ‘Marketing Design’ van Eveline van ZeelandMet haar boek ‘Marketing Design’ wist auteur Eveline van Zeeland afgelopen maand verrassend de PIM…

‘Databedreven marketing’: weinig nieuwe informatie maar zeer compleet

Boek van Danny Oosterveer is een nuttige aanvulling op de bestaande vakliteratuurTerwijl de meeste boeken die over (big) data gaan…