Over hoe Web3 apps en online communities de wereld van (content) marketing mogelijk aan het veranderen zijn.
Sommige innovaties als blockchain-wallets en slimme contracten zullen naar verwachting in minder dan vijf jaar volwassen worden. De Metaverse pas over tien jaar.
Ik heb de afgelopen maanden veel nagedacht en geschreven over Web3 en de metaverse, en dat ging meestal over de potentie ervan, die in mijn optiek heel groot kan zijn.
Web3 heeft de speciale aandacht van Steven van Belleghem en in dit artikel neemt hij je mee in de wijze waarop Web3 merken dwingt klantwaarde te herdefiniëren.
Metagids #21: Crying filter, Paris Hilton brengt Bored Ape karakter tot leven en Echt en nep dwars door elkaar in…
Web 3 als gebruikersgerichte aanpassing van het internetDe afgelopen weken heb ik veel gelezen over Web3, een onderwerp dat mij…
Een decentraal internet kan de online machtsbalans mogelijk helpen herstellenTalloze partijen werken aan (onderdelen van) een nieuwe ‘versie’ van het…
Het aanstaande metaversum is gebaseerd op Web3. Het is een logische evolutie op het statische Web1 (lezen) en het interactieve…
Mijn oog viel afgelopen week op twee belangrijke gebeurtenissen, waar gek genoeg in de Nederlandse media weinig aandacht aan is…
De Metagids #20 - Digitaal kinderlokken begint op TikTok, Fictoseksualiteit en Detox Your FeedAfgelopen week zat ik 's avonds naar…
In deze verse week van Koot: Crypto verdienen door te wandelen, joggen of hardlopen in een nieuwe Web3 Fitness-app; Snap introduceert…
De Metagids #19 - Is het wel zo'n goed idee dat een multimiljardair alle controle heeft?Tesla-baas Elon Musk is sinds…