Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

4 x business en content podcasts die je moet luisteren

Van een podcast over baanbrekende businessmodellen tot aan een podcast die zich richt op de strijd tussen grote mediabedrijven en techgiganten om dominantie in de digitale contentmarkt. Wij tippen onze favoriete podcasts van dit moment.

Contentmarketing in B2B: Op het juiste moment exact de juiste content (interview Freek Janssen)

Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?

Inschrijving Grand Prix Content Marketing geopend

De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing is geopend. Op het feestelijke event op 12 november in B Amsterdam worden de beste contentcases beloond met een Award of Bekroning.

Onderscheidende contentcreatie via AI? Dat werkt (helaas) anders

Met de komst van generative AI zijn al je problemen met contentcreatie opgelost. Of is dit niet zo gemakkelijk?

Haal het maximale uit GPT4 voor contentcreatie

Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.

Alles in marketing komt samen in contentmarketing

‘De embedded journalist in je organisatie is één van de manieren om content te maken. Die beschermde status is niet nodig, maar wel de skills om als marketing- en communicatie-afdeling een faciliterende rol te spelen.’

Contentstrategie binnen citymarketing – de verhalen van Eindhoven en Den Bosch

Storytelling en citymarketing zijn eigenlijk best een logische combinatie. Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.

Hoe je podcasts inzet in de contentmix

Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.

B2B Content Podcast: Video in B2B

Ook in B2B is video inmiddels een belangrijk medium. Maar we doen het met zijn allen nog niet geweldig goed.

Thought leadership vereist uitzonderlijke content. Maar hoe produceer je die?

Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.

‘Je hoeft geen grote organisatie met mega budget te zijn om goede content te maken’

De juryleden van de Grand Prix Content Marketing staan in de startblokken klaar om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.