Van een podcast over baanbrekende businessmodellen tot aan een podcast die zich richt op de strijd tussen grote mediabedrijven en techgiganten om dominantie in de digitale contentmarkt. Wij tippen onze favoriete podcasts van dit moment.
Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
De inschrijving voor de Grand Prix Content Marketing is geopend. Op het feestelijke event op 12 november in B Amsterdam worden de beste contentcases beloond met een Award of Bekroning.
Met de komst van generative AI zijn al je problemen met contentcreatie opgelost. Of is dit niet zo gemakkelijk?
Hij investeerde in 2023 ruim 1.500 uur in ChatGPT4. In deze aflevering deelt Bob Ballings zijn learnings.
‘De embedded journalist in je organisatie is één van de manieren om content te maken. Die beschermde status is niet nodig, maar wel de skills om als marketing- en communicatie-afdeling een faciliterende rol te spelen.’
Storytelling en citymarketing zijn eigenlijk best een logische combinatie. Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.
Podcasts, nog steeds superheet. Maar hoe zet je ze in in je contentmix? Daarover gaat de komende offline sessie van het Genootschap CS.
Ook in B2B is video inmiddels een belangrijk medium. Maar we doen het met zijn allen nog niet geweldig goed.
Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.
De juryleden van de Grand Prix Content Marketing staan in de startblokken klaar om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.