Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Waarom een goede reclamebriefing geen luxe is, maar een basisvoorwaarde

Elke succesvolle campagne begint met één essentieel document: de briefing. Maar wat maakt een briefing écht goed?

Een goede briefing voor content

'No Brainer’s content brief template'. Alleen de naam maakt het briefingformulier al spannend.

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

De betere bureaubriefing in De Week van Koot

Het schrijven van een goede briefing misschien wel een van de moeilijkste taken is voor de marketeer of marketingcommunicatieprofessional

Wat er niet mag missen in jouw campagnebriefing

De goede briefing is essentieel voor het succes van een campagneNu de vakanties over zijn begint iedereen aan de eindsprint,…

Zo schrijf je een briefing voor een videoproductie

Okee, je wilt dus een video of in ieder geval wil je iets met video. En je wilt daarvoor een videobureau…

De kracht van een flexibele briefing: 5 praktische tips

Hoe je van het meest onderschatte onderdeel van een project de sleutel tot succes kan maken Je hebt alles netjes…

Hoe LinkedIn Nieuwsbrieven en Twitter Unmention werken

De Social Update van April 2022Elk social media platform werkt continu aan compleet nieuwe functies en verbeteringen van bestaande features.…

Influencers als content creators

Wat zijn de voordelen van content die wordt gemaakt door de influencers waarmee je werkt?Er worden steeds vaker samenwerkingen aangegaan…

Programma NIMA Marketing Day 2022 in de steigers

'Een EV-bouwer, een reststromenverwerker, een city-marketeer, een pensioenfonds, een pakjesbezorger'Afgelopen donderdag 3 maart is het fundament gelegd voor het programma van…

Branded content: zo vertel je een (complex) verhaal #spon

Wil je als merk of bedrijf een publiek aan je verbinden, dan moet je de juiste snaar zien te raken.…

De Metagids (#3): Internetreligie en de financialisering van het internet door Web3

Het aanstaande metaversum is gebaseerd op Web3. Het is een logische evolutie op het statische Web1 (lezen) en het interactieve…