Elke succesvolle campagne begint met één essentieel document: de briefing. Maar wat maakt een briefing écht goed?
'No Brainer’s content brief template'. Alleen de naam maakt het briefingformulier al spannend.
De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.
Het schrijven van een goede briefing misschien wel een van de moeilijkste taken is voor de marketeer of marketingcommunicatieprofessional
De goede briefing is essentieel voor het succes van een campagneNu de vakanties over zijn begint iedereen aan de eindsprint,…
Okee, je wilt dus een video of in ieder geval wil je iets met video. En je wilt daarvoor een videobureau…
Hoe je van het meest onderschatte onderdeel van een project de sleutel tot succes kan maken Je hebt alles netjes…
De Social Update van April 2022Elk social media platform werkt continu aan compleet nieuwe functies en verbeteringen van bestaande features.…
Wat zijn de voordelen van content die wordt gemaakt door de influencers waarmee je werkt?Er worden steeds vaker samenwerkingen aangegaan…
'Een EV-bouwer, een reststromenverwerker, een city-marketeer, een pensioenfonds, een pakjesbezorger'Afgelopen donderdag 3 maart is het fundament gelegd voor het programma van…
Wil je als merk of bedrijf een publiek aan je verbinden, dan moet je de juiste snaar zien te raken.…
Het aanstaande metaversum is gebaseerd op Web3. Het is een logische evolutie op het statische Web1 (lezen) en het interactieve…