Blue Shots TV: Inside the Industry met Koen de Groot van Red Urban

Blue Shots TV: Inside the Industry met Koen de Groot van Red Urban

In samenwerking met Microsoft maakt Blue Shots TV een serie programma’s over actuele thema’s in onze industrie onder de titel Inside the Industry. Ontbijtsessies, interviews met een bureaudirecteur en 1 op 1 interviews met Jacqueline Smit, directeur consumentenmarkt Nederland bij Microsoft, vormen de ingrediënten van Inside the Industry.
Het eerste thema ging over multiscreen advertising en het tweede thema gaat over de digitalisering van het vak. Met dit laatste raken we een gevoelig punt, want het gaat over de rol van het bureau ten opzichte van de adverteerder en met name ook over de rolverdeling van de bureaus onderling. Een oude discussie over online en offline, over klassiek en digitaal. Maar ook een actuele discussie als we kijken naar de hele discussie omtrent de VEA en de Club van Muiden, ook al de Club van Muiters genoemd.

Koen de Groot, Managing Director/Partner @ Redurban geeft zijn visie op dit thema. Klik op de button lees verder of hier om de video te bekijken.


Op de hoogte blijven van nieuwe programma’s van Blue Shots TV kan via e-Mail, RSS, iTunes, of via Twitter.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • complimenten voor zowel inhoud als afwerking!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.