Zondagavond M!TV: Keynote David Meerman Scott op MP2010

Zondagavond M!TV: Keynote David Meerman Scott op MP2010

David Meerman Scott is de schrijver van BusinessWeek bestseller “The new rules of Marketing & PR”. We hebben het hier op Marketingfacts al meerdere malen over hem gehad. Zie onder anderen: ‘Het meten van de ROI van sociale media: kritieken op David Meerman Scott’  en ‘Wat nou ROI van Social Media’. Het boek van Scott staat bovenaan de lijst van best verkopende sales & marketing boeken van Amazon.com en is al in 24 talen uitgebracht. Op Marketing Pioneers 2010 had de organisatie Scott binnen gehaald voor de keynote, keurig op het eind van de dag gepland. Hieronder de integrale video, duurt 3 kwartier, dus ga er maar even voor zitten, Studio Sport begint nog net niet ;)

Presentatie

Scott leverde een prachtig verhaal af, met een paar prachtige voorbeelden van de kracht en werking van social media. Een theoretisch zwaar onderbouwd verhaal vind je niet terug in zijn presentatie, waarschijnlijk wel in de herdruk van zijn boek (dat ik nog niet gelezen heb). Hieronder de presentatie van Scott op Slideshare :

Viral filmpje: Wc

Hieronder een van de viral filmpjes die door Scott werden gebruikt als voorbeeld. Ik had hem nog nooit gezien: ik vind hem prachtig:


Geplaatst in

Delen



Er zijn 3 reacties op dit artikel

  • Enne, oja. Ik ben nog steeds onder de indruk van de Kodak Zi8 ;)

    geplaatst op
  • Fijne post, Matthijs. Alles netjes bij elkaar. Ik was er live zelf bij, maar wilde nog een paar dingen uit het verhaal van David checken. Dat kan nu. Top!

    geplaatst op
  • Was een mooie keynote met veel energie en leuke voorbeelden. Had DM Scott tijdens de borrel nog Layar laten zien op mijn iPhone. Hij was erg onder de indruk!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.