Vodafone en Brandfield.com sponsoren online tuesday

4 februari 2010, 08:41

Online tuesday, hét maandelijkse event (Foto’s en video) over digitale marketing en advertising verwelkomt Vodafone als hoofdsponsor. Vodafone creëert hiermee voor de organiserende partners van online tuesday de mogelijkheid om het event verder te professionaliseren. BRANDFIELD.com, dé online outlet voor luxe lifestyle artikelen, zal optreden als sponsor van de drankjes aansluitend aan het sprekersgedeelte van de avond.

Met zijn producten en diensten wil Vodafone mensen in staat stellen om controle te krijgen over hun eigen leefritme. Hierbij staat de klant centraal. Vodafone wil klanten de mogelijkheid geven alles uit het leven te halen en belangrijke kansen en mogelijkheden ten volle te benutten. Ze op een snelle, simpele en betrouwbare manier in staat stellen om doelen te bereiken en kansen te grijpen: ‘Power to You’. Willem-Albert Bol, Media Manager bij Vodafone Nederland over het sponsorship:

“Het mobiel maken van internet is een belangrijke strategische pijler van Vodafone. Vodafone wil daarom graag innovatieve denkers uit de online wereld ontmoeten en de dialoog met hen aangaan. Online tuesday is daar het perfecte platform voor.”

Govert van Eerde, oprichter van BRANDFIELD.com, zegt over het sponsorship:

“Ik heb zeer goede ervaringen met sponsorships van dit soort bijeenkomsten. De doelgroep en het type bezoekers van online tuesday zijn erg interessant voor ons. Niet alleen denken we middels ons sponsorship veel nieuwe leden te mogen verwelkomen, die vervolgens zelf ook weer hun collega’s kunnen uitnodigen, maar ook denken we dat veel leveranciers van luxe lifestyle artikelen op deze manier bekend raken met onze Exclusive Members-Only shopping community. Proost!”

Lisa Dijkstra, voorzitter van online tuesday, namens de partners van online tuesday:

“We zijn erg blij met Vodafone als hoofdsponsor van online tuesday en met BRANDFIELD.com als sponsor van de drankjes. De bijdrage van zowel Vodafone en BRANDFIELD.com betekent dat we online tuesday in 2010 verder kunnen professionaliseren en ons nog meer kunnen gaan richten op het informeren van adverteerders en marketeers over de nieuwste trends en ontwikkelingen in online marketing en advertising.”

Over online tuesday

Online tuesday is hét maandelijkse event voor adverteerders in Felix Meritis in Amsterdam waar de meest opmerkelijke en nuttige trends op online gebied worden besproken door een ervaren marketeer of specialist in dat onderwerp. De presentatie begint om 19:30 en duurt ongeveer een uur. Vanaf 20:30 gaat de borrel van start: een perfecte gelegenheid om te netwerken. De partners en oprichters van online tuesday zijn: DQ&A, Energize, Marketingfacts, Newpeople en Traffic4u.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!