Le Web 2009: Hoe merken en marketing om moeten gaan met het real time web

Le Web 2009: Hoe merken en marketing om moeten gaan met het real time web

Op Le Web 2009 (dit is wel zo’n beetje de laatstste posting, zie zeker ook dit verhaal van vanmorgen van Peter van der Schaar over real time web of real time involvement) was het een komen en gaan van internet celebrity’s. Sommigen, zoals Steve Rubel en Brian Solis, maar ook Hugh MacLeod en Om Malik zaten verstopt in achteraf paneltjes of korte Q&A’s die maar een lullig half uurtje duurden. Hieronder, ga er maar eens lekker voor zitten (35 minuten) zie je een soort bootleg van een van die discussies, overigens ditmaal boeiende materie. Solis vindt het prima dat bedrijven mensen massaal gaan DM’en via Twitter, Brogan is het niet met Rubel eens, oftewel: er was wat vuur in de discussie. De titel: How brands and marketing have to adapt to this new worldwide real time word of mouth. Hieronder de video:

In het panel zaten, onder moderatie van Chris Brogan (wat een held):
Richard Binhammer (Dell)
Matthias Luefkens (WEF)
Steve Rubel (Edelman Digital)
Brian Solis (Future Works)
Seth Sternberg (Meebo)


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.