Vodafone Speurtocht: TheYouFlickinmyHyveFaceChase.nl

Vodafone Speurtocht: TheYouFlickinmyHyveFaceChase.nl

{title}

Ze hebben de smaak te pakken, daar bij Vodafone. Gisteren vond de aftrap van de eerste “chase” plaats van TheYouFlickinmyHyveFaceChase.nl. De campagne is bedoeld om de introductie van de “super sociale Vodafone 360 applicatie” te ondersteunen. Idee is om grote blogs als GeenStijl en Bright chases te laten hosten. Ieder blog zet een speurtocht uit, via diverse social alerts, count-down widgets en status updates (vandaar die naam) krijg je hints om de chase uit te spelen. Zie ook de reacties bij de eerste chase op GirlyenGeeky.nl.

Prijzen

De prijzen die je kunt winnen: een Vodafone 360 Samsung H1 inclusief 750 belminuten, 750 sms’jes en 750MB tegoed of één van de speciale host-prijzen waaronder een tweedehands auto van Geenstijl.

Credits

Concept: Mervyn ten Dam, Joeri van oostwaard, Sophie van veen, Dylan berg
Creatie: Daniel Sytsma, Toby Mok, Gijs van den Ende
Copy: Dylan Berg, Joeri van Oostwaard
Interactive producer: Elnaz Bahrami
Developer: Bernard Visscher, b-lex


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Denk dat het grootste afbreukrisico is dat een chase te lang gaat duren, niemand wil veel tijd besteden aan een speurtocht, waarvan je weet dat het een commercieel vehikel is en dat je alleen maar kans maakt op prijzen.......

    geplaatst op
  • deze chase is al vanaf vrijdag bezig! en is toen begonnen bij mymonobrow.nl . maar goed, 2x per dag kans, dus je kunt nog proberen!

    geplaatst op
  • @Wouter: Wist ik niet. Zag alleen deze op de homepage staan?!

    @Wiep: Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Ik weet sowieso niet precies wat het succes is van al deze zoek en speurtochten. Zullen we eens in gaan duiken!

    geplaatst op
  • @matthijsvandenbroek: lijkt me dan verstandig om eerst te achterhalen wat het doel van de camapagne is en in hoeverre dit gemeten wordt.... voordat we weer verzanden in x mensen meegedaan, x minuten gespeeld, earned media x% / paid media y%, etc. etc. etc.

    Want zeer waarschijnlijk gaat het hier gewoon om awareness van de makkelijke mogelijkheden van internet op je mobiel onder doelgroep z.

    geplaatst op
  • @matthijsvandenbroek
    als je op die homepage op winnaars klikt (onderaan) zie je de rest van de winnaars + datum. maar doet er niet zo veel toe.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.