De toekomst van online marketing: Mening van de eDay bezoeker (Deel 2)

22 september 2009, 10:37

Gisteren stond hier op Marketingfacts een filmpje waarin eDay bezoekers hun mening gaven over succesvolle marketingconcepten, ideeën en strategie van dit moment waarin zij óók voorspellingen voor de toekomst deden. Vandaag het tweede en laatste deel waarin Menno Braakman (KREM), Liska Koekoek (info.nl), Sanne Derks (Heineken), Gertjan Rösken (Rabobank) en Eva de Vries (Microsoft) hun mening geven. Naar aanleiding van gisteren zijn er enkele aanvullingen voor de marketing van de toekomst aangedragen. Dank nog daarvoor! Welke andere belangrijke items mogen volgens jullie nog meer niet ontbreken in de online marketingstrategie van over pakweg 3 jaar?

Marloes Eshuis werkt als Communicatie- en Recruitmentmanager bij AdLantic Online Advertising, een Online Mediabureau dat reclamecampagnes op Internet verzorgt. Marloes is na haar studie Communicatie- en Informatiewetenschappen in Groningen naar Utrecht verhuisd en werkt sinds maart 2007 bij AdLantic.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Bram Fasseur

    Leuke video en interviews! Hoe denken ze bij AdLantic over de toekomst van online marketing?


    22 september 2009 om 11:11
    MarloesE

    @ Bram: dank je wel! En, leuke vraag! 🙂

    Ik denk dat het steeds belangrijker gaat worden dat je je doelgroep nog beter leert kennen: Luister naar wat je klanten zeggen, weet wat ze willen. Dus meer luisteren in plaats van overspoelen met reclame-uitingen. Geavanceerde technieken worden hierbij steeds belangrijker.


    22 september 2009 om 11:35
    chi666

    Grappig in beide video’s zeggen de bureaus toch duidelijk iets anders zeggen dan de adverteerders volgens mij. Bij de bureaus hoor ik toch duidelijk meer: je verlaat je eigen homepage en bij adverteerders hoor ik iets van: samenwerken met sociale netwerken, maar juist om het naar de eigen site te krijgen…


    22 september 2009 om 16:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!