Blue Shots TV: Marcom09 met o.a. Joe Pine, Susan Bratton en Pim van der Feltz (Google)

5 juni 2009, 12:24

Op 3 en 4 juni was Blue Shots TV aanwezig op Marcom09, het marketingcommunicatie feestje van Kluwer in Amsterdam RAI.

Voor de camera’s van Blue Shots Live kwamen Joe Pine, o.a. auteur van de bestsellers The Experience Economy en Authenticity, Susan Bratton, CEO van Personal Life Media, Pim van der Feltz, countrymanager Google, Olaf Michielse, CEO van Initiative Group, Wouter van der Meulen van PCM Media, Max Kohnstam van SRM en Killiaan Toorenaar, commercieel directeur van eBay/Marktplaats. Een prachtige line-up, goed voor ruim anderhalf uur interessante professionals TV…

Joe Pine

Met Joe Pine praatte ik over zijn leven en over hoe het toch mogelijk is dat na zoveel jaren hij nog steeds het verhaal over The Experience Economy moet doen. En ik praat over het belang van ‘Authenticity’. Uniek interview vond ik, omdat er niet veel goede recente video’s van de man zijn.

Susan Bratton

Susan Bratton is een schat. Ik hou enorm van haar enthousiasme en haar passie. Ze is eigenaar van een podcastplatform, heeft een website over talkshows en is de personificatie van een netwerkmens. Kijk en ontdek het verband tussen tantra, green living en boeddhisme.

Pim van der Felz

Pim van der Feltz is sinds een jaar country manager Google Nederland. Wat vind hij van Bing, en wat zijn alle ontwikkelingen omtrent zaken als Street View, Android en Wave?

Wouter van der Meulen

Wouter van der Meulen begon bij Reed, werkte bij VNU en is nu sinds een klein jaar de commercieel directeur bij PCM Media. Met Wouter praat ik over het uitgeeflandschap anno 2009, de problematiek ervan en over de macht van redacties binnen de traditionele uitgeverijen.

Olaf Michielse

Verder interviewde ik Olaf Michielse van Initiative. Scherpe vent, eigenwijs en zichzelf ‘irritant’ noemend. Hij ziet de klappen met namen vallen bij de dagblanden en tijdschriften en minder bij radio en tv. Iets waar ik het helemaal mee eens ben.

Max Kohnstamm

Dan passeert ook nog Max Kohnstamm de revue. Formeel programmamanager bij SRM, maar eigenlijk, daar komen we tijdens het gesprek achter, gewoon journalist. Hij zou stiekem het liefst op de economieredactie werken van de Volkskrant. Ik mag hem, die man.

Kiliaan Toorenaar

Met Kiliaan Toorenaar, commercieel directeur van Marktplaats praat ik over het gebrekkige inzicht van de adverteerder aangaande de mogelijkheden binnen Marktplaats, over de feiten en cijfers van Marktplaats, over de ontwikkeling van een puur ctc platform naar een breder platform en over het design van Marktplaats.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Mark

    @Richard Wilemse: wat is er interessant aan het filmpje van Mad Men op Marcom? Ik zie dat niet helemaal…


    19 juni 2009 om 09:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!