• Mobile
    wordt gesponsord door

Blue Shots TV: Marcom09 met o.a. Joe Pine, Susan Bratton en Pim van der Feltz (Google)

Blue Shots TV: Marcom09 met o.a. Joe Pine, Susan Bratton en Pim van der Feltz (Google)

Op 3 en 4 juni was Blue Shots TV aanwezig op Marcom09, het marketingcommunicatie feestje van Kluwer in Amsterdam RAI.

Voor de camera’s van Blue Shots Live kwamen Joe Pine, o.a. auteur van de bestsellers The Experience Economy en Authenticity, Susan Bratton, CEO van Personal Life Media, Pim van der Feltz, countrymanager Google, Olaf Michielse, CEO van Initiative Group, Wouter van der Meulen van PCM Media, Max Kohnstam van SRM en Killiaan Toorenaar, commercieel directeur van eBay/Marktplaats. Een prachtige line-up, goed voor ruim anderhalf uur interessante professionals TV…

Joe Pine
Met Joe Pine praatte ik over zijn leven en over hoe het toch mogelijk is dat na zoveel jaren hij nog steeds het verhaal over The Experience Economy moet doen. En ik praat over het belang van ‘Authenticity’. Uniek interview vond ik, omdat er niet veel goede recente video’s van de man zijn.

Susan Bratton
Susan Bratton is een schat. Ik hou enorm van haar enthousiasme en haar passie. Ze is eigenaar van een podcastplatform, heeft een website over talkshows en is de personificatie van een netwerkmens. Kijk en ontdek het verband tussen tantra, green living en boeddhisme.

Pim van der Felz
Pim van der Feltz is sinds een jaar country manager Google Nederland. Wat vind hij van Bing, en wat zijn alle ontwikkelingen omtrent zaken als Street View, Android en Wave?

Wouter van der Meulen
Wouter van der Meulen begon bij Reed, werkte bij VNU en is nu sinds een klein jaar de commercieel directeur bij PCM Media. Met Wouter praat ik over het uitgeeflandschap anno 2009, de problematiek ervan en over de macht van redacties binnen de traditionele uitgeverijen.

Olaf Michielse
Verder interviewde ik Olaf Michielse van Initiative. Scherpe vent, eigenwijs en zichzelf ‘irritant’ noemend. Hij ziet de klappen met namen vallen bij de dagblanden en tijdschriften en minder bij radio en tv. Iets waar ik het helemaal mee eens ben.

Max Kohnstamm
Dan passeert ook nog Max Kohnstamm de revue. Formeel programmamanager bij SRM, maar eigenlijk, daar komen we tijdens het gesprek achter, gewoon journalist. Hij zou stiekem het liefst op de economieredactie werken van de Volkskrant. Ik mag hem, die man.

Kiliaan Toorenaar
Met Kiliaan Toorenaar, commercieel directeur van Marktplaats praat ik over het gebrekkige inzicht van de adverteerder aangaande de mogelijkheden binnen Marktplaats, over de feiten en cijfers van Marktplaats, over de ontwikkeling van een puur ctc platform naar een breder platform en over het design van Marktplaats.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.