Evident Interactive lanceert Toiletgeheimen.nl voor Danone

Evident Interactive lanceert Toiletgeheimen.nl voor Danone
{title}

Vorige week lanceerde Danone voor buikdrankje Activia de actiesite Toiletgeheimen.nl. Daarover ontvingen we gisteren een persbericht. De campagne isgemaakt door Evident Interactive. En inderdaa, Toiletgeheimen.nl ís een interactieve marketingcampagne. Uiteraard mét slim verpakte informatie over het product: Activia. Uit het persbericht:

Op http://www.toiletgeheimen.nl kun je als bezoeker, geheel privé en anoniem, je diepste toiletgeheim delen om daarna weer met een opgelucht gevoel te vertrekken. Ook kan de bezoeker de geheimen van anderen nog eens doorbladeren om te zien dat je echt niet de enige bent die wel eens niet lekker in z’n vel zit.

Bij Danone doen ze altijd voorkomen alsof er enorm veel mooie vrouwen van in de dertig (veertig?) last hebben van hun stoelgang. Leuk onderwerp. ‘Activia richt zich de komende tijd meer op de emotionele facetten van stoelgangproblemen om zo ook de mensen aan te spreken die hun stoelgangprobleem minder intens ervaren. Het gevoel lekker in je vel te zitten en een opgelucht gevoel te hebben door je trage stoelgang te verbeteren met Activia, voert de boventoon en wordt op luchtige wijze benadrukt.’

Uiteraard is het verder de bedoeling om mensen zover te krijgen Activia te proberen en uiteindelijk vaker te kopen. Zelf hou ik van olijven.

{title}

 


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Dus, ik kan een geheim opschrijven, dat vervolgens doorspoelen, en daarna blijkt mijn geheim als een tegeltje aan de muur te hangen? Lijkt me allemaal wat krom geredeneerd.

    Verder hebben de 'bedenkers' van deze site waarschijnlijk goed gekeken naar de klassieke Come Clean site van CP&B (http://www.comeclean.com/).

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.