Oscar Diele nieuwe CMO Spil Games

Oscar Diele nieuwe CMO Spil Games

{title}Oscar Diele (ex-TomTom, ex-Marktplaats) wordt per 01 mei CMO bij Spil Games (zie ook: ‘Spil Games wereldwijd nummer 1 in casual games’). In deze functie, zo meldt het persbericht van vanmorgen, zal Diele leiding geven aan de teams die de content verzorgen en de portals beheren en heeft hij de eindverantwoordelijkheid voor alle marketingactiviteiten voor de consument.

‘Zijn schat aan ervaring in innoverende markten en zijn brede kennis van (online) marketing maken Oscar Diele de beste man om leiding te geven aan onze nieuwe content en marketinginitiatieven,’ zegt Peter Driessen, CEO van SPIL GAMES in het persbericht. Diele zelf heeft er zin in bij SPIL: ‘Ik ben zeer onder de indruk van de manier waarop dit Nederlandse bedrijf zo snel de grootste aanbieder van online games ter wereld is geworden. De aanpak om de games via verschillende portals aan verschillende doelgroepen aan te bieden, vormt absoluut de basis van dit succes.’


Geplaatst in

Delen



Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.