Emerce Insight Travel: Pitchen voor Marketingfacts

Emerce Insight Travel: Pitchen voor Marketingfacts


Tijdens Emerce Insight Travel vorige week donderdag in de IJtoren in Amsterdam, gaven een zestal sprekers een vier minuten durende pitch over hun nieuwste, innovatieve reiswebsites. De jury, bestaande uit Jonas de Groot, Jorg Ruis en Bas Hof beoordeelde de startups en kwam (op basis van, ja, waarvan eigenlijk) tot de conclusie dat Youropi, het concept van John van Vroenhoven de winnaar was.

Wij gaven alle startups een tweede kans, door voor de camera van Marketingfacts een pitch van 1 minuut te geven. Kort maar krachtig, was het motto. Hieronder zie je de pitches van Fons Alders (Propperbox), Henk Jan Bijmolt (Traveldodo), Martijn van Erp (Vakantiegangers.nl), Marcel Beemsterboer (Veilingvandedag), John van Vroenhoven (Youropi) en Gino Goossens (TripEss).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 6 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.