Nieuwe 10 Minuten podcast over barrières bij geïntegreerde campagnes

Nieuwe 10 Minuten podcast over barrières bij geïntegreerde campagnes

10 Minuten :: Innovation GraveyardMatt Nicholls van Grand Union in Engeland zei onlangs in de Campaign “the whole integration discussion is quite dull and boring, I don’t see our challange as integration. It’s to make clients successful”. En gelijk heeft hij. Toch hebben Dirk Johan en Jeroen de Bakker een 10 Minuten podcast gemaakt over barrières die het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes tegenhouden. Pas als je bewust bent van deze belemmeringen, kan je aan een oplossing werken. Toch?

Deze podcast is een tweeluik met de volgende podcast “Brand Programming’ die volgende week live gaat. Hier gaan Dirk Johan en Jeroen de Bakker in op een strategische aanpak om geïntegreerd werk te ontwikkelen. Beluister de nieuwe 10 Minuten

hier

.

Belangrijk om te weten is dat de ‘10 Minuten :: Barrières bij geïntegreerde communicatie’-podcast is gemaakt als achtergrondinformatie van de presentatie ‘Integratie. Hoe werkt het in de praktijk’ die Jeroen de Bakker gehouden heeft op het ‘Digitaal Willen We Allemaal’-congres van 1 oktober jongstleden. Deze presentatie staat op Slideshare.

Eerdere uitzendingen van de 10 Minuten podcast zijn:


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.