René Repko van de Hema marketeer van het jaar

René Repko van de Hema marketeer van het jaar

Vandaag was ik op uitnodiging van USG Capacity aanwezig bij Marketing Live in Fort Voordorp. Dit jaar stonden de drie thema’s innovatie, interactiviteit en accountability centraal. Twee presentaties sprongen er wat mij betreft uit: de presentatie van Bapist Coopmans van KPN met heerlijk down to earth met cijfers onderbouwde voorbeelden hoe marketeers bij KPN het verschil maken en de duo presentatie van Jeroen de Bakker en Sicco Beerda waarin een stuk of 15 cases van interactieve marketing voorbij kwamen in de hot or not show. Met name de Mini Minimalism case en de X travel viral bleven mij bij.

Ook was er de verkiezing van Marketeer van 2008. Genomineerden waren Colette Cloosterman van Jumbo, Jacques Kuyf van FD Media Groep en René Repko van de Hema. En de laatste, René Repko van de Hema, is de winnaar. René, gefeliciteerd!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.