De zesde online marketing blogkermis komt er aan!

De zesde online marketing blogkermis komt er aan!
Gisteren kreeg ik een email van Karel Geenen met de vraag of ik op Marketingfacts wat aandacht wilde geven aan de zesde online marketing blogkermis die er aan staat te komen.

Het hele circus heeft even stil gelegen dus voor de zekerheid nog even kort de uitleg van een blogkermis die destijds in Nederland is gestart door Ruben Timmermans:
(...) Een blogkermis is een rondtrekkend fenomeen, waarbij vanaf een gastweblog de kermis wordt gehouden. Daarbij wordt er in een blogpost gelinked naar artikelen van de verschillende bloggers die meedoen aan de kermis. De kermis heeft een bepaald onderwerp en brengt recente artikelen van bloggers over dat onderwerp samen. De bedoeling is dat alle bloggers die artikelen laten meedraaien in de kermis, de kermis aankondigen op hun weblog. (...)
De zesde online marketing blogkermis zal op maandag 4 juni draaien, bij Karel Geenen dus. De deadline om artikelen in te sturen is dan de vrijdag daarvoor, dus 1 juni. Dat insturen doe je simpelweg door de URL van je artikel in te sturen naar onlinemarketingblogkermis@gmail.com.

Ik heb voor deze blogkermis het vandaag geschreven artikel 'Het einde van mediaplanning in zicht?' ingestuurd.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Is het niet de bedoeling dat het artikel ongeveer tegelijk met het online zetten van de kermis gepubliceerd is? (ja iets eerder uiteraard..)

    geplaatst op
  • Ben inderdaad wel erg vroeg zie ik nu; ach, wie weet schrijf ik er straks nog één ;-)

    geplaatst op
  • Haha, nou ja het kan natuurlijk prima. Is verder een interessante post
    Ik vroeg het me meer af zeg maar, want anders zou ik zelf wellicht ook al 1 hebben ;)

    geplaatst op
  • Ik ga zeker mee doen deze keer.

    geplaatst op
  • Hm...

    Artikel maken over LinkLove? Kunnen we mooi de kermis als voorbeeld nemen!

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.