TBWA start creatieve guerillaoorlog

TBWA start creatieve guerillaoorlog

Onze Belgische collegabloggers Tom De Bruyne en Kris Hoet verwijzen naar een aardige guerilla-campagne van reclamebureau TBWA in New York City. Nu zijn guerillacampagnes gericht op consumenten niet nieuw maar in dit geval richt men zich niet op de consument maar op concullega Saatchi & Saatchi. Kenners voorspellen dat Saatchi & Saatchi het hierbij niet laat zitten en zal komen met een tegenaktie. De creatieve guerilla-oorlog lijkt te zijn begonnen!


Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.