Vijftigplusser vernieuwt en nodigt uit

5 september 2006, 09:34

Het recent gelanceerde Vijftigplusser.nl, een alternatief op bijvoorbeeld het succesvolle SeniorWeb, komt vanaf 21 september met een geheel vernieuwde website. Op deze nieuwe site is het voor lezers en geïnteresseerden mogelijk om als redacteur op regelmatige basis zelf artikelen toe te voegen. Kennis op een bepaald vakgebied of interesse in bepaalde zaken zijn al meer dan voldoende om de redactiecriteria te voldoen. Het doel van de makers van de site is om zonder tussenkomst van een redactie een divers aanbod aan artikelen verdeeld over verschillende thema’s te kunnen aanbieden. Een informatieve site voor en door plussers.

Wellicht kunnen eerdere discussiepunten die op dit weblog, maar ook op Molblog zijn aangehaald daar een vervolg krijgen. De site wordt gemaakt door de doelgroep en richt zich op doelgroep. Het ultieme gevoel met de markt. Ik hoop dat ik namens vijftigplusser.nl mag spreken door iedereen die aan eerdere discussies heeft deelgenomen uit te nodigen zich aan te melden als redacteur. Juist door de doelgroep zelf bij deze discussie te betrekken is het wellicht mogelijk die te gaan begrijpen.

Arjan in 't Veld
The Aging Group

Ondernemer in de kansen en uitdagingen van vergrijzing.

Categorie
Tags

12 Reacties

    Marge

    gossie, ik dacht eerst dat ik naar een Microsoft Hotmail site aan het kijken was.


    5 september 2006 om 12:42
    arjanintveld

    Het ontwerp laat misschien te wensen over, maar de functionaliteit wil ook wat.


    5 september 2006 om 12:48
    Gerrit-Jan Doorneweerd

    De domeinnaam veertigplusser.nl is ook nog vrij.

    Die naam zorgt voor een aanzienlijk grotere doelgroep.


    5 september 2006 om 17:01
    media

    Ik denk dat we met alleleeftijden.nl ook een interessante doelgroep hebben 😉


    5 september 2006 om 20:40
    venturo

    Put You Money Where Your Mouth Is….


    5 september 2006 om 20:43
    Marge

    @Arjan: bij het grootste deel van de first time visitors krijg je maar een kans om een herhaalbezoek af te dwingen. Alleen met functionaliteiten kom je er dus niet. Het ontwerp zal bijvoorbeeld toegesneden moeten zijn op de karakteristieken van de gebruiker. Maar als ik zie dat er ergens witte tekst op een lime groene achtergrond hebt gezet dan krijg ik toch sterk het idee dat daar helemaal niet over nagedacht is…


    6 september 2006 om 10:40
    Marc

    Ziet er erg goed uit!

    Er staan best een paar interesante thema’s tussen waar ik

    een hoop leuke dingen voor wil schrijven.


    6 september 2006 om 18:29
    Willem

    Hey dat is leuk, ik ben al een tijdje bezig met het organiseren van uitstapjes enzo.

    Ik heb inmiddels al aardig wat leuke uitstapjes geregeld en het lijkt me erg leuk om deze op internet te kunnen zetten.

    Ik neem binnenkort contact met u op!

    Groeten Willem.


    7 september 2006 om 07:14
    Gerrit-Jan Doorneweerd

    Kan iemand deze sluikreclame stoppen?


    7 september 2006 om 09:43
    martin de kreek

    Hoi,

    Wij zijn Carmy Schellekens en Martin de Kreek en wij hebben een Bed en Breakfast (Chambres d’hôtes) in het midden van Frankrijk.

    Tijdens het voor- en het naseizoen is het mogelijk om uw cursussen, die u normaliter in Nederland geeft, een keer in alle rust, bij ons in Frankrijk te geven, genietend van het mooie weer en in een idyllische omgeving. Voor een impressie kunt u kijken op onze website http://www.maisonvoila.nl.

    We hebben al ervaring met diverse groepen die bij ons hebben deelgenomen aan oa.: mozaïeken, schilderen, beeldhouwen (er zijn 14 bokken en zandzakken aanwezig), bloemschikken, boetseren, glas in lood, yoga en team building. Al deze cursussen kunnen gegeven worden in de mooie grote tuin met vele eeuwenoude bomen. Mocht het weer het niet toelaten dan heeft u beschikking over een grote schuur met water en stroom. Daarnaast is de omgeving uitermate geschikt voor bijvoorbeeld: wandelen, nordic walking, wielrennen en motorcross, enz.

    Aan het eind van de cursusdag kunnen u en uw cursisten lekker luieren in de tuin, een balletje slaan op de tennisbaan, verkoeling zoeken in het zwembad of bubbelen in de jacuzzi. Voor de liefhebbers is er de mogelijkheid om diverse wellness behandelingen te ondergaan. Meer informatie hierover kunt u lezen op onze website.

    Hieronder hebben wij de kosten voor de deelnemers en onze aanbieding voor u als cursusleider uiteen gezet.

    De kosten per deelnemer voor het verblijf bij ons:

    5 overnachtingen inclusief uitgebreid ontbijt buffet x € 30,00 = € 150,00

    3 x lunch á € 10,00 = € 30,00

    4 x drie-gangen diner x € 20,00 = € 80,00

    Totaal = € 260,00

    Tijdens ontbijt en de workshops bieden wij gratis koffie en thee aan. Alle drankjes bij de lunch en het diner zitten niet bij het arrangement inbegrepen.

    Voordelen voor u als cursusleider:

    Bij minimaal 8 deelnemers zijn uw verblijf en de maaltijden gratis. U betaalt alleen uw drankjes.

    Bij minimaal 12 deelnemers kan ook uw partner gratis bij ons vertoeven (exclusief drankjes).

    U zelf dient bovenop de prijs uw eigen cursusgeld te rekenen, daar wij aan uw cursus vanzelfsprekend niets verdienen!

    Bij een verblijf van 6 dagen zijn wij uitgegaan van een vrije dag voor u en de cursisten.

    Op deze dag kan door u een bezoekje gebracht worden aan een van de brocantes (rommelmarkt), markten en prachtige kastelen. U bepaalt zelf welke dag dit zal worden. Deze dag worden er geen lunch en diner in het arrangement aangeboden, tenzij u van tevoren aangeeft dat u dat wenst.

    Tips:

    Uit ervaring adviseren wij u om per dag voldoende vrije tijd aan te houden, zodat het vakantiegevoel ook voor u en uw cursisten behouden blijft.

    Het is aan te raden om de deelnemers al vóór de reis te voorzien van de eigen materialen en gereedschappen, zodat het vervoer hiervan niet compleet op uw schouders rust.

    Wij hopen dat wij u warm hebben kunnen maken voor een bezoek aan ons. Voor meer informatie kunt u mailen naar info@maisonvoila.nl of bellen naar nummer 0033254311791.

    Tot gauw!

    Met vriendelijk groeten,

    Carmy Schellekens en Martin de Kreek


    10 februari 2009 om 10:46
    MARTIN DE KREEK

    O SORRY DIT WAS NIET DE BEDOELING


    10 februari 2009 om 10:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!