Adverteerders en PR-bureaus ontdekken weblogs

Adverteerders en PR-bureaus ontdekken weblogs

Twee derde van de bloggers wordt via de eigen weblog wel eens benaderd door bedrijven of organisaties. In veel gevallen benadert een bedrijf een weblog om aanvullende informatie te bieden over een product waarover geschreven wordt. Ook worden weblogs door bedrijven vaak benaderd met ‘tips’ voor interessante producten waar aandacht aan besteed kan worden.

Dat blijkt uit de voorlopige resultaten van het onderzoek Word of Mouth 2006 dat wordt uitgevoerd door Blogresearch en Quo Vide, in samenwerking met Marketingfacts. In het onderzoek worden bloggers en marketeers ondervraagd over de invloed en inzet van ‘mond-tot-mond’ communicatie. Deelnemers aan het onderzoek ontvangen een rapport met de resultaten. Deelnemen aan het onderzoek kan nog tot 1 juli 2006.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.