‘The Da Vinci Code Trail’ op het congres Games & Marketing in Mediaplaza

‘The Da Vinci Code Trail’ op het congres Games & Marketing in Mediaplaza
,

Media Plaza organiseert op 7 juni ‘Games, de G in de marketingmix’, een congres over games en marketing. Een van de sprekers is Martin Lundin van Sony Ericsson die over de online-game ‘The Da Vinci Code Trail’ komt spreken. Deelnemers aan dit congres krijgen achtergrondinformatie over de ontwikkeling en effectiviteit van deze game als marketinginstrument.

Andere sprekers zijn onder meer Mike Parsons managing partner van Tribal/DDB die een overzicht zal geven van games in advertising campagnes en Eric Clemenceau de vice president van Massive Incorporated die toepasbaarheid en meetbaarheid van in-game advertising zal illustreren.

Het dagvoorzitterschap is in handen van Jeroen de Bakker van Tequila.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • Leuk! Ik neem aan dat er ook een verslagje op marketingfacts komt van dit event?

    geplaatst op
  • Zeker & ik geloof dat Gerrit Aikema (van Mediaplaza) ook nog aan het kijken was of hij er nog wat actiever bloggers bij kon betrekken. dus wie weet komt hij wel bij eventblogs uit ;-)

    geplaatst op
  • Wil je meer weten en zien over de story behind 'The Da Vinci Code Trail' die wereldwijd is uitgerold (USA uitgezonderd), kijk dan op ons blog Media Catalyst.

    geplaatst op
  • heeft er iemand een verslag van dit congres en van de uitkomsten. ik ben een essay aan het schrijven over games als marketingcommunicatiemiddel...
    Heeft er iemand nog input of meningen? Kan games, de G in de marketingmix worden? waarom wel/waarom niet?

    geplaatst op
  • Het congres is op 7 juni, dus ik denk dat je op het verslag nog even moet wachten ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.