Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Meesmulllen met de merkvideo van 135 jaar Albert Heijn

Tja, wat doe je als je 135e verjaardag als merk precies valt op de vrijdag in het Hemelvaartsweekend van 2022? Als je Albert Heijn bent dan stuur je alsnog een persbericht.

Vegetarische Slager verslaat Tony’s Chocolonely – Sustainable Brand Index 2022

In de perceptie van de consument zijn ook bol.com, IKEA en Google duurzame bedrijvenNadat Tony’s Chocolonely de afgelopen 4 jaar…

Wordt het wat met Albert Heijn Premium?

'Het principe van betalen voor korting is verre van geaccepteerd'Gaat de introductie van het Albert Heijn Premium spaarprogramma de grootgrutter…

[Teruglezen] Suffe slogan Albert Heijn slaat geen deuk in pakje boter

Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…

AH en KFC: Emotie is de magie van je merkstrategie

Goed creatief werk kan je kippenvel geven of je laten lachen.Validators heeft recentelijk samen met de MarketingTribune onderzoek gedaan naar…

Jumbo zit Albert Heijn ook online op de hielen

De online-boodschappentaart wordt steeds groter, maar de serieuze competitie neemt ook toe. Is Albert Heijn nog steeds de boodschappenkoning of…

Merken moeten een maatje worden

De vermenselijking van merken in dit nieuwe decenniumIn het afgelopen decennium was de voornaamste rol van merken: inspireren. Inspireren voor…

ReclameReview: Albert Heijn zet in coronatijd in op vers en lokaal

Wat van ver komt, is lastig. Althans, in deze tijden. Gelukkig komt er ook heel veel lekkers uit Nederland of…

Albert Heijn schiet mis met slappe slogan

Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…

Kassaloos winkelen in plug&play-winkel van Albert Heijn

Meer gemak en nieuwe winkelconcepten dankzij AI en AHDe autonome winkel komt weer een stukje dichterbij met de testwinkel van…

Digital Food: onstuimige groei in online foodmarkt

De digital foodmarkt is enorm in beweging. Kritische consumenten, intense prijsconcurrentie, nieuwe digitale spelers en de onstuimige groei in online food zorgen…

Reclame-pitch Albert Heijn is ondoordachte bikiniparade

Albert Heijn gaat "op zoek naar een onderscheidend campagne-construct" en schrijft daarvoor een pitch uit. Gaat het dan zo slecht…