Whitepaper ‘Event-driven E-mail marketing’

E-mailmarketing is een van de meest effectieve online kanalen om doelgroepen te bereiken en te activeren. Event driven e-mail zorgt voor een hogere customer engagement en een hogere ROI uit je e-mailmarketing. Volgens diverse onderzoeken worden event driven e-mails ruim 75% vaker geopend en hebben een 114% hogere doorklikratio dan normale e-mails.

Juist de extra potentie die event driven e-mail biedt om met de juiste persoon, op het meest effectieve moment te communiceren, wordt vaak nog niet optimaal benut.

Event driven e-mail begint met het bepalen van relevante events of klantgebeurtenissen. Denk aan een verjaardag of een eerste online aankoop. Allemaal gegevens om event driven e-mails mee te triggeren. Deze mails zijn relevant, omdat je op basis van deze events een e-mail kunt sturen die past bij de ontvanger en de specifieke gebeurtenis.

In deze whitepaper wordt uitgelegd hoe je event driven e-mailmarketing effectief inzet.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.