U.S. Consumer Device Preference Report - Movebale Ink

 

52 procent van de Amerikanen leest zijn mails on-the-go, 16 procent prefereert een tablet en 32 procent kiest voor de desktop. Dit blijkt uit het U.S. Consumer Device Preference Report van Movebale Ink dat meer dan zes miljard Amerikaanse e-mails, verstuurd in 2015, onderzocht.

Overige statistieken:

  • De iPhone (42 procent) is het populairste email device, de iPad volgt daarna (14 procent)
  • Slechts 37,1 procent van de iPhone-gebruikers spendeert meer dan vijftien seconden aan een e-mail
  • Het merendeel van de conversies gaat nog steeds via de desktop (53 procent)
  • Conversie vindt via de iPhone slechts bij 18 procent van de e-mails plaats
  • Via androidtoestellen slechts bij 13 procent van de gevallen
  • De iPad is maar goed voor 12 procent e-mailconversies
  • Vooral e-mails van apparel-retailers worden veel geopend op de smartphone (63 procent)

Bron.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.