TV Jaarrapport 2012

  • Onderzoek
  • Video
  • 1066 X bekeken

Al eerder stond er op Marketingfacts een samenvatting van het jaarrapport van SKO, maar nu is het hele TV Jaarrapport over 2012 beschikbaar. Het rapport bevat de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van TV. Het hele rapport maakt nog duidelijk dat uitgesteld kijken flink in populariteit is gestegen.

Het  aandeel van uitgesteld kijken is in 2012 gegroeid van 2,9% naar 3,2% (tov de totale kijktijd). Bas de Vos (Directeur SKO): "De zich doorzettende trends, digitalisering en uitgesteld kijken op andere platforms, laten zien dat blijven innoveren in het kijkonderzoek belangrijker is dan ooit. We zullen vervolgstappen moeten gaan maken in het meten en rapporteren van kijken op andere platforms".

Vergeleken met het buitenland valt dit percentage nog mee. In Groot-Brittanië is dit inmiddels al meer dan 10%.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.