Social business now

Hoe social media elke organisatie sterker, elke medewerker meer betrokken en elke klant blijer maakt

De gemiddelde Nederlander kan niet meer zonder zijn vrienden en informatie onder hand- of swipebereik. Sinds enkele jaren beginnen merken echt te begrijpen welke belofte dat voor hen inhoudt. Maar ook welke enorme veranderingen daarmee gepaard gaan. Het is één ding om een sterk merk te bouwen in een digitale omgeving, maar het is veel uitdagender en interessanter om een sterker merk – en zelfs een sterkere organisatie – te bouwen met behulp van die digitale omgeving, niet alleen in maar mét social media.

 

In dit e-book wordt aan de hand van de visie van Social Inc. en voorbeelden en meningen uit de praktijk van CEO’s en IAB-leden, de kracht van social business inzichtelijk gemaakt. Het e-book is bedoeld voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer – van communicatiemedewerker en marketeer tot overige medewerkers – die geïnspireerd willen raken door en kennis willen opdoen over de kansen van social business.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.