Q3 2013 Email Trends and Benchmarks

Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 6,1 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het derde kwartaal van 2013.

De belangrijkste resultaten op een rijtje:

  • Open rates increased quarter over quarter (+3.6%) and over Q3 2012 (+8.6%), resulting in an overall open rate of 29.5%.
  • Click rates increased quarter over quarter and are in line with this time last year at 4.5%.
  • Non-bounce rates decreased slightly to 95.7%.
  • In Q3 2013, the highest open rates occurred in the Retail General (41.8%), Financial Services CC/Banks (41.6%) and Consumer Products Pharmaceutical (30.9%) categories.
  • The highest click-to-open rates occurred in the Consumer Publishing/Media General (31.4%), Consumer Products CPG (29.9%) and Retail Apparel (23.3%) categories.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.