Q1 2014 Email Trends and Benchmarks

Dit rapport analyseert de performance trends per industrie en berichttype, en schept zo een beeld van hoe de gemiddelde organisatie per industrie presteert. Voor het onderzoek zijn 6,2 miljard e-mails geanalyseerd gedurende het eerste kwartaal van 2014.

De belangrijkste resultaten op een rijtje:

  • Triggered messages accounted for 3.8% of total email volume in Q1 2014, 15.3% higher than Q1 of last year (3.3%).
  • In Q1 2014, triggered email non-bounce rates continued to drive strong results for Epsilon clients, only 0.8% lower than BAU industry metrics.
  • Triggered open rates were 64.5% higher than BAU open rates in Q1 2014, an increase from Q1 2013 when there was a 60.8% lift over BAU.
  • Triggered email click rates were 160.3% higher than BAU in Q1, an increase of the 116.9% lift over BAU seen in Q1 2013.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.