Going Global: Programmatic Audience Development Around the World

De recente enquête en whitepaper getiteld ‘Going Global Programmatic Audience Development Around the World’ voorziet een internationale groeimarkt voor bedrijven met expertise in het bouwen programmatic advertentieprogramma’s, en omschrijft de prioriteiten van Amerikaanse en wereldwijde bedrijven die buiten hun traditionele geografische grenzen willen treden. 

Om wereldwijde expansie van programmatic marketing aan te moedigen, belicht de whitepaper zeven belangrijke factoren voor markten die zeer geschikt zijn voor nieuwe of uitgebreide investeringen:

  • Het omarmen van je publiek: Adverteerders in elke markt moet publiektrends kunnen ontdekken op basis van data en deze waarnemingen gebruiken als fundament voor  hun reclame, marketing of media strategieën.
  • Programmatic know-how: Adverteerders moeten een verregaande begrip van programmatic hebben en hoe het zich verhoudt tot specifieke use cases
  • Een transparante, open markt cultuur: Marktplaatsen moeten vrij en eerlijk voor alle deelnemers zijn, met aanzienlijke bescherming tegen fraude en andere nadelige effecten
  • Data: Third-party data moeten beschikbaar en rechtmatig verkregen zijn op consumentvriendelijke wijze
  • Technologie -en de middelen om het te gebruiken: De technologie die nodig is om publiek te identificeren en te ontwikkelen moet direct beschikbaar zijn, evenals de deskundigheid om deze toe te passen
  • Standaarden in metingen en verantwoording: Iedere markt moet zich committeren aan het ontwikkelen en onderhouden van een set universeel geborgde normen voor publiekidentificatie, meting en waardering
  • De mogelijkheid om schaal te creëren: Elke markt, zelfstandig of in combinatie met andere markten, moet publiek bieden die waarde brengt voor alle partijen

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.