Definitive Guide to Engaging Email - Marketo

E-mail. Je inbox zit er vol mee. Ondanks dat er een leger aan andere communicatiemiddelen is, blijft e-mail het meest gebruikte kanaal tussen bedrijf en consument. Uitdagingen zijn er genoeg: hoe krijg je mensen zo ver dat ze je e-mail openen? Dan nog lezen en het liefst ook nog ergens op klikken. Dit rapport biedt handvatten om je acties te meten, testen en te verbeteren. 

In het rapport lees je over:

  • De uitdagingen rond e-mail: met zo veel informatie, hoe zorg je als bedrijf voor relevante en gepersonaliseerde content over alle kanalen?
  • De 5 sleutelbegrippen rond e-mail: betrouwbaarheid, relevantie, conversational, cross-channel en strategisch
  • Hoe personaliseer je jouw boodschap op alle kanalen op een relevante manier
  • Hoe meet je de effectiviteit van je e-mails en bereken je de ‘Engagement Score’

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.