De staat van mobiele shopping apps - Teradata

Er heerst een groeiend bewustzijn voor Apps onder consumenten. Steeds meer Merken en Retailers maken hier slim gebruik van. Middels deze Apps wordt 24/7 shopping gemak aangeboden met als doel om de verkoop te stimuleren maar wordt er wel voldoende rendement uit deze Apps gehaald? 

Het rapport is gebaseerd op een internationale studie om erachter te komen hoe apps door top retailers worden gebruikt. Het rapport geeft een overzicht van de resultaten en geeft een aantal concrete aanbevelingen over hoe retailers apps in kunnen zetten.  

Het rapport gaat in op de volgende vragen:

  • Hoeveel van de top 50 van retailers heeft mobiele apps?
  • Hoe actief zijn zij met pushmessages en hoeveel van deze berichten worden ge├»ndividualiseerd?
  • Wat is een Push Preference Center en hoe kan dit bijdragen aan groeiende opt-in aantallen?
  • Wat zijn de meest aanbevolen mobiele marketing ampagnes die de verkoop kunnen stimuleren?

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.