De kracht van real-time e-mailmarketing

Waar voorheen duizenden abonnees exact dezelfde nieuwsbrief met exact dezelfde aanbiedingen ontvingen, wordt e-mail tegenwoordig steeds meer gepersonaliseerd. Online hotelreserveringen website EasyToBook.com stuurt bijvoorbeeld wekelijks een nieuwsbrief aan honderdduizenden abonnees. Wie interesse toont door op een aanbieding te klikken wordt geregistreerd. Indien er geen reis wordt geboekt dan wordt er binnen 24 uur een op maat gesneden nieuwsbrief ontvangen over de vakantiebestemmingen waar interesse in is getoond. 

Ondanks het feit dat mailings steeds vaker relevante content bevatten, worden deze wel vooraf gegenereerd. Dit betekent dat de content niet aangepast kan worden waardoor informatie verouderd, achterhaald en daarmee minder relevant is op het moment dat de e-mailing wordt geopend. In dit whitepaper schetst Tripolis de ontwikkelingen real-time e-mailmarketing en worden cases van A-merken gedeeld die met uiterst gepersonaliseerde content en real-time informatie de conversieratio enorm wisten te verbeteren.

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.