Are Retailers Shifting Fast Enough from “Old School” Media to New Digital Marketing Opportunities?

Dit is een onderzoek naar de visie van Amerikaanse retailers op de verschuiving van traditionele naar digitale marketingkanalen, en laat het enthousiasme en optimisme van retailers zien voor de mogelijkheden van huidige en toekomstige digital marketing, met name de kansen voor mobile marketing. 
Een aantal vragen dat in het rapport beantwoord wordt; Zijn retailers klaar voor een digitale verschuiving? Hoeveel procent van de retailers gelooft dat digitaal adverteren in de toekomst een hogere ROI zal hebben dan de traditionele manier van adverteren? En hoeveel retailers maken op dit moment daadwerkelijk gebruik van digital marketing? 

De belangrijkste resultaten op een rijtje:

  • 82 procent van de retailers gelooft dat het digital marketing budget toeneemt de komende drie tot vijf jaar
  • 75 procent van de retailers gelooft dat digitaal adverteren een hogere ROI opbrengt dan traditionele manieren van adverteren
  • 70 procent van de retailers gelooft dat de meeste consumenten belang hebben bij het vinden van een goede deal
  • 51 procent van het marketingbudget wordt op dit moment besteed aan digital marketing

Om dit document te downloaden moet je ingelogd zijn. Niet geregistreerd? Registreer je dan hier.