Danny Oosterveer

Danny Oosterveer

Datasexual Marketingfacts

715 posts  –  525 reacties


  • @DannyOosterveer
  • facebook
  • linkedIn
  • Danny Oosterveer op google+
  • 4square
  • slideshare
  • tumblr
  • 24sessions
  • rss
  • website
  • Volg Danny Oosterveer via RSS

Als ware #Datasexual heeft Danny een passie om betekenis te halen uit data. Danny werkt bij Marketingfacts waar hij actief is op de redactie, en social & research doorontwikkelt.

recente artikelen van Danny Oosterveer
Ruim helft van online aankopen met iDEAL betaald

Ruim helft van online aankopen met iDEAL betaald

Iets meer dan de helft (53 procent) van alle online aankopen die in de eerste helft van 2014 door Nederlandse consumenten zijn gedaan, wordt afgerekend met iDEAL. Dit blijkt uit cijfers van de eCommerce Payment Monitor, een nieuw initiatief van Thuiswinkel.org en Currence, die dit onderzoek halfjaarlijks gaan publiceren. De creditcard (12 procent) en acceptgiro (8 procent) zijn na iDEAL de meest gebruikte betaalmethoden. De top-5 wordt verder aangevuld met machtiging (6 procent) en overschrijving (5 procent).


E-Commerce
  • 4
  • 7437
  • -
  • -
  • -
  • -
Wereldwijd onderzoek naar data-driven marketing onthult eensgezinde visie

Wereldwijd onderzoek naar data-driven marketing onthult eensgezinde visie

Global DMA, het internationale orgaan waar ook het Nederlandse DDMA onderdeel van uitmaakt, publiceert vandaag de resultaten van een internationale onderzoek (n=3.000) naar de rol, inzet en invloed van data-driven marketing en advertising. Niet onverwacht geeft het grootste deel van de respondenten (80 procent) aan dat data een belangrijke rol spelen bij het behalen van de doelstellingen. Bijna iedereen (92,2 procent) verwacht dat data de komende jaren substantieel meer zullen bijdragen aan hun marketing- en advertisingactiviteiten. 


Web analytics
  • 0
  • 5267
  • -
  • -
  • -
  • -