Danny Oosterveer

Danny Oosterveer

Datasexual Marketingfacts

696 posts  –  521 reacties


  • @DannyOosterveer
  • facebook
  • linkedIn
  • Danny Oosterveer op google+
  • 4square
  • slideshare
  • tumblr
  • 24sessions
  • rss
  • website
  • Volg Danny Oosterveer via RSS

Als ware #Datasexual heeft Danny een passie om betekenis te halen uit data. Danny werkt bij Marketingfacts waar hij actief is op de redactie, en social & research doorontwikkelt.

recente artikelen van Danny Oosterveer
56 procent van Nederlandse huishoudens beschikt over tablet

56 procent van Nederlandse huishoudens beschikt over tablet

Het aantal Nederlandse huishoudens waarin één of meer tablets worden gebruikt, is in het tweede kwartaal van dit jaar met 'slechts 5 procent' gegroeid naar 56 procent. Daarmee lijkt de adoptie van tablets af te vlakken. Totaal beschikken 4,2 miljoen huishoudens in Nederland over een tablet, aldus het Dutch Tablet Users Q2 2014-rapport (N=6.600) van Telecompaper.


Mobile marketing
  • 0
  • 3012
  • -
  • -
  • -
  • -
10 interessante onderzoeken van afgelopen week


E-business
  • 0
  • 3947
  • -
  • -
  • -
  • -

10 interessante onderzoeken van afgelopen week

Langzamerhand komen mensen weer terug van vakantie, en het normale leven begint weer. Dat is ook te merken in de aanwas van onderzoek. In deze blogpost heb ik een selectie van 10 onderzoeken van afgelopen week gemaakt. In deze blog vind je onder andere het Social Media Advertising Onderzoek 2014, resultaten van het wereldwijde onderzoek van IAB naar mobile advertising en een rapport van ABN Amro over de potentie van digitale media in musea.

10 interessante onderzoeken van de afgelopen 2 weken


E-business
  • 0
  • 5596
  • -
  • -
  • -
  • -

10 interessante onderzoeken van de afgelopen 2 weken

In de vakantieperiode is het onderzoek dungezaaid, vandaar dat ik in deze blog de beste 10 onderzoeken van de afgelopen 2 weken heb verzameld ipv de afgelopen week. In deze blog o.a. cijfers over e-mailmarketing in Nederland, een internationale benchmark van privacy (waaruit bijkt dat Nederlanders hun gegevens niet snel weg geven) en een rapport van Deloitte over digitale businessmodellen voor vermogensbeheer.