Danny Oosterveer

Danny Oosterveer

Datasexual Marketingfacts

701 posts  –  521 reacties


  • @DannyOosterveer
  • facebook
  • linkedIn
  • Danny Oosterveer op google+
  • 4square
  • slideshare
  • tumblr
  • 24sessions
  • rss
  • website
  • Volg Danny Oosterveer via RSS

Als ware #Datasexual heeft Danny een passie om betekenis te halen uit data. Danny werkt bij Marketingfacts waar hij actief is op de redactie, en social & research doorontwikkelt.

recente artikelen van Danny Oosterveer
Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

Verslag Online Tuesday #46.2: hoe online de tv-ervaring kan versterken

De eerste editie van het nieuwe seizoen van Online Tuesday stond in het teken van hoe online, social en mobile de tv-ervaring kunnen verrijken en verlengen. Met de nieuwe mogelijkheden kunnen kijkers meedoen en meebepalen wat er op tv gebeurt. Wat zijn de mogelijkheden? En 'what's in' voor de zenders en adverteerders? 


Mobile marketing
Online video
  • 0
  • 3732
  • -
  • -
  • -
  • -
Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 nu verkrijgbaar als digitaal boek

Marketingfacts Jaarboek 2014-2015 nu verkrijgbaar als digitaal boek

Met trots presenteren we het digitale Marketingfacts Jaarboek 2014-2015! Het is voor het eerst dat we een digitale versie uitgeven van het Marketingfacts Jaarboek. Het ebook is bedoeld voor tablets, en bevat onder andere interactieve grafieken en extra content. Daarnaast kan je met de meeste devices makkelijk notities maken en bladwijzers aanmaken.


Marketingfacts
  • 1
  • 6321
  • -
  • -
  • -
  • -
Digitaal zet waardeketen tv-industrie op z’n kop

Digitaal zet waardeketen tv-industrie op z’n kop

De tv-industrie is een wereld die door de invloed van digitaal er over 10 jaar compleet anders uit gaat zien. We zien nu al verschuivingen in de veranderende waardeketen, waar 'over the top' (OTT) video on demand (VOD) providers een groeiend deel van de te verdelen omzet opeisen. Het goede nieuws is dat de te verdelen taart groter lijkt te worden. Waar gaat de tv-industrie heen? Wat is het effect van een toename in aantal beschikbare schermen? Hoe verandert de rol van adverteerders? Dat zijn vragen waarop Deloitte antwoord geeft in haar uitgebreide onderzoek naar de impact van nieuwe technologieën op het kijkgedrag van Nederlanders.


Mobile marketing
Online video
  • 0
  • 3793
  • -
  • -
  • -
  • -