Danny Oosterveer

Danny Oosterveer

Datasexual Marketingfacts

709 posts  –  524 reacties


  • @DannyOosterveer
  • facebook
  • linkedIn
  • Danny Oosterveer op google+
  • 4square
  • slideshare
  • tumblr
  • 24sessions
  • rss
  • website
  • Volg Danny Oosterveer via RSS

Als ware #Datasexual heeft Danny een passie om betekenis te halen uit data. Danny werkt bij Marketingfacts waar hij actief is op de redactie, en social & research doorontwikkelt.

recente artikelen van Danny Oosterveer
“Ik wilde gewoon een lekker wijf op een billboard”

“Ik wilde gewoon een lekker wijf op een billboard”

Wulps over motorkappen gedrapeerde vrouwen, tandpasta's die een onzekere man veranderen in een vrouwenverslindende Don Juan, wie kent ze niet? Veel merken maken gebruik van seks om hun waren aan de man en vrouw te brengen. Reden genoeg om de meest oktobereditie van Online Tuesday te wijden aan 'sex sells'. Een kijkje in de wereld van seks en marketing. 


Online PR & Branding
  • 0
  • 4646
  • -
  • -
  • -
  • -
Apple Watch nu al bekender dan concurrentie

Apple Watch nu al bekender dan concurrentie

Hoewel de Apple Watch pas begin 2015 is te verkrijgen, is deze nu al bekender dan alle andere concurrerende smartwatches. Dit blijkt uit het TechTrends-onderzoek van Newcom Research & Consultancy onder ruim 1.700 Nederlanders. In dit onderzoek wordt in kaart gebracht in welke mate (technologische) innovaties bij de Nederlander bekend zijn en gebruikt worden.


E-business
Mobile marketing
Usability & Design
  • 1
  • 5568
  • -
  • -
  • -
  • -