John Goedegebuure

John Goedegebuure


67 posts  –  0 reacties


  • @john_on_OTT
  • Volg John Goedegebuure via RSS

The way in which we are communicating is changing rapidly and since we are all consumers, we are all part of this changing world. Marketing- and media strategies will have to be re-written, so let’s sharpen our pencils and get the show on the road.

http://www.linkedin.com/pub/dir/john/goedegebuure

recente artikelen van John Goedegebuure
De gevolgen van de afluisterschandalen voor ons Facebook- en Google-gebruik

De gevolgen van de afluisterschandalen voor ons Facebook- en Google-gebruik

De media staan de laatste maanden bol van onthullingen over het aftappen van communicatiegegevens. Alhoewel in Nederland nogal laconiek wordt gereageerd, is in Frankrijk en Duitsland de bom gebarsten en wordt formeel om opheldering gevraagd en geëist dat nog voor het einde van dit jaar een oplossing wordt gevonden. En dat zou wel eens gevolgen kunnen gaan hebben voor de manier waarop wij met onze devices en sociale netwerken omgaan.


E-business
  • 9
  • 4454
  • -
  • -
  • -
  • -
Nieuwe plannen van BNN, VARA en VPRO voor het komende TV-seizoen

Nieuwe plannen van BNN, VARA en VPRO voor het komende TV-seizoen

Het Immovator Cross Media Cafe op het Mediapark (Studio 2) in Hilversum stond op 24 september jl. in het teken van de nieuwe plannen van diverse omroepen voor het komende kijk seizoen. De nieuwe plannen tonen wederom aan dat Hilversum zich zeer bewust is van het veranderende medialandschap en dat de Nederlandse media-industrie bol staat van de creativiteit.


E-business
  • 0
  • 4344
  • -
  • -
  • -
  • -
De huiskamer-TV maakt een comeback

De huiskamer-TV maakt een comeback

Generaties lang kropen gezinnen bij elkaar om gezamenlijk voor de buis te genieten van hun meest favoriete TV-programma’s. De opkomst van computerspelletjes, TV-toestellen op de slaapkamer en ruzie over de afstandbediening zorgden ervoor dat het centrale video-punt van het huishouden aan populariteit moest inboeten.


Online video
  • 0
  • 5037
  • -
  • -
  • -
  • -