Marketingfacts Jaarboek 2017-2018

Alles over de inhoud van het Marketingfacts Jaarboek 2017-2018

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek 2017-2018 ingedeeld in 11 hoofdstukken, aangevuld met de 5 belangrijkste hot topics.

De hoofdstukken

  1. Marketing & strategie
  2. Analytics
  3. Mobile
  4. Advertising
  5. Search
  6. E-mail
  7. Video
  8. Social media
  9. Pr & contentmarketing
  10. Customer service
  11. Design & user experience

Hot topics

Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.

  1. Wetgeving & privacy
  2. E-commerce
  3. Marketing automation
  4. Conversational commerce
  5. Customer journey

30 experts

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:

Arne Keuning (Upstream), Berend Sikkenga (LEGO), Bram Draaijer (Social Embassy), Bram Koster (Marketingfacts), Bregita Postema (Storm Digital), Chris Hanselaar (Story Studio), Christine Liebrecht (Tilburg University), Danny Oosterveer (Burgers Zoo), Erik de Ruiter (Storm Digital), Ernst Kruize (Gemeente Utrecht), Frank Schröder (Quadia), Freek Janssen (Lewis PR), Ger Veldkamp (Storm Digital), Gijs Moonen (Lewis PR), Jan-Paul Koudstaal (BLiS), Jordie van Rijn (EmailMonday), Jorn Vriend (KPN), Laurens Boex (Rodesk), Marlies Burgler (Storm Digital), Martijn Hoving (SEO-expert), Martijn Staal (Oogst Online), Matthijs van den Broek (WUA!), Peter Kager (ICTrecht), Peter van der Schaar (Netwinst), Remi van Beekum (Kiemfabriek), Remy Bergsma (Ortec), Sander Duivestein (Sogeti), Suzanne de Bakker (Universiteit van Amsterdam), Thomas van Manen (Marketingfacts), Yorick Voorthuizen (Tommorrowmen), Zanna van der Aa (KSMfabriek).