Yahoo! Personals lanceert nieuwe online campagne

9 januari 2004, 09:12

Yahoo! Personals lanceerde onlangs een online campagne waarin gebruik wordt gemaakt van singles die op dit moment via de Yahoo! services contact proberen te leggen met andere singles.

Yahoo! Personals lanceert nieuwe online campagne

The new online campaign, called “Project: Real People,” represents Yahoo! Personals’ new focus on using only singles from its site in online advertisements and highlights the service’s most valuable assets: a diverse community of singles looking to make a connection. The real-life everyday singles featured in the campaign are from professions and lifestyles such as Marines, firefighters, artists, actors, students, single parents, engineers, and musicians. The ads will appear throughout 2004 in Yahoo! Personals site photography, as well as in online advertising on Yahoo! and other online venues. The campaign was created in-house.

Mediapost

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

1 Reactie

    Eduys

    Straalt in elk geval warmte en iets menselijks uit. Boodschap is ook duidelijk: elkaar ontmoeten.

    Ben benieuwd hoe de banners en andere middelen er uit gaan zien, dus als iemand die tegenkomt graag posten.


    9 januari 2004 om 09:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!