Yahoo! maakt informatie-databases doorzoekbaar

17 juni 2005, 03:35

Met Yahoo! Search Subscriptions kan je voortaan ook zoeken in de databases van ondermeer Factiva, LexisNexis en Consumer Reports. Mensen met een abonnement op die databases krijgen direct toegang, anderen betalen per bekeken artikel.

Op dit moment opent Yahoo! de databases van:

– ConsumerReports.org

– The Wall Street Journal Online

– TheStreet.com

– The New England Journal of Medicine

– IEEE

– Forrester Research Inc

– Financial Times

… en daar worden in de komende weken deze nog aan toegevoegd:

– Factiva

– LexisNexis AlaCarte (the pay as you go service)

– Thomson Gale

– ACM (Association for Computing Machinery)

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!