Word sponsor van het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014!

16 april 2013, 09:29

Al vanaf 2006 publiceren we jaarlijks het Marketingfacts Jaarboek, hét naslagwerk voor iedereen die met online marketing te maken krijgt. Het boek geeft een samenvatting van de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van interactieve marketing van het afgelopen jaar. In meer dan 300 pagina’s leggen we per onderwerp uit wat het is, waar de markt op dit moment staat en blikken we vooruit met verschillende trends. Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014 diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen.

Indeling

Het Marketingfacts Jaarboek 2013-2014 is verdeeld in dertien hoofdstukken, te weten:

  1. E-business

  2. Online advertising

  3. Affiliate marketing

  4. E-mailmarketing

  5. Zoekmachine marketing

  6. Mobile marketing

  7. Social media marketing

  8. Online video

  9. Online branding & PR

  10. E-commerce

  11. Usability & design

  12. Customer service

  13. Webanalytics

Elk hoofdstuk beslaat drie delen, nl:

  • wat is het

  • waar staan we

  • waar gaan we naartoe?

Daarnaast voegen we bij diverse hoofdstukken cases, praktische how-to's en interviews met experts toe. Zo geeft het M! Jaarboek 2013-2014, dat eind mei zal verschijnen, een flinke update over de mogelijkheden, omvang en trends in online marketing.

Mogelijkheden

Voor een selecte groep sponsoren bieden we verschillende mogelijkheden om zichtbaarheid te creëren. Met een eerste oplage van meer dan 5.000 stuks bereik je een groot gedeelte van de online marketeers en beslissers aan klant- en bureauzijde. Daarnaast maken scholen ook gretig gebruik van de kennis die we in het boek verwerken.

De mogelijkheden voor profilering bestaan uit o.a.

  • een advertentie bij een hoofdstuk naar keuze (zie bovenstaande afbeelding);

  • een case in een hoofdstuk naar keuze;

  • jaarboeken met een customized cover;

  • een boekenlegger in alle gedrukte jaarboeken;

  • de afname van meerdere exemplaren tegen een scherpe prijs.

Vind je dat jouw organisatie relevant is voor de lezers van het Jaarboek? Of wil je meer informatie over andere sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met Emile Peters via emile@marketingfacts.nl!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Lotte

    Is het ook mogelijk om als student het jaarboek te bestellen? Zou het graag gebruiken als literatuur voor mijn studie.


    16 april 2013 om 10:37
    Floris

    “Voor een beperkt aantal sponsoren bieden we in het Marketingfacts Jaarboek 2012 diverse mogelijkheden om bij een groot online-minded publiek onder de aandacht te komen.”

    Dan zijn jullie lekker op tijd 😉


    16 april 2013 om 15:04
    bramkoster

    @Floris: hmm, typisch gevalletje copy/paste zonder koppie. Heb het aangepast, dank!


    16 april 2013 om 20:46

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!