Investeer niet in Marketing, maar in Service – Whitepaper #adv

23 februari 2016, 09:30

Tegenwoordig is een langdurige klantrelatie geen vanzelfsprekendheid; klanten gaan en staan waar ze willen. En ook organisaties lijken op te houden met de klantrelatie te onderhouden nadat de aankoop is gedaan. Jammer, want bestaande klanten zijn het échte kapitaal. En je hebt juist nu ontzettend veel data voorhanden om je klanten persoonlijk te benaderen! Met alle wildgroei aan kanalen en achterliggende systemen is het wel lastig om een eenduidig beeld van je klant te creëren. De oplossing ligt hier in interoperabiliteit; integratie van systemen en kanalen. Lees er meer over in dit whitepaper!

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!