[whitepaper] Hoe zet je een customer journey op? #adv

19 november 2014, 13:30

Consumenten weten op internet hun weg goed te vinden. Met een smartphone raadplegen ze apps, met een desktop gaan ze naar websites en via tablets bezoeken ze Facebook. Je wilt het liefst dat na elke kanaalswitch de communicatie logisch voortbouwt op het laatste contactmoment. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je nou voor consistente customer journeys? Download het whitepaper en leer:

  • hoe je van iedere bezoeker de journey vastlegt
  • hoe je alle online contactmomenten logisch aan elkaar vlecht
  • hoe je de bezoeker kunt beïnvloeden bij zijn journey

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!