Whitepaper – Customer-driven Online Engagement #ADV

20 november 2015, 06:10

Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden.

Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden. In deze whitepaper leer je:

  • Hoe je van passerende bezoekers trouwe klanten maakt

  • Welke principes uit het offline klantcontact ook online goud waard zijn

  • Hoe je gepersonaliseerde content op alle online kanalen aanbiedt

Download het whitepaper

GX Software is hét softwarebedrijf voor organisaties die digitale kanalen persoonlijk willen maken. Wij ontwerpen, regisseren en leveren de beste persoonlijke digitale ervaringen. Dit doen wij voor organisaties waar de klant centraal staat en waar support en service delivery processen van groot belang zijn. Onze software is daadwerkelijk in staat om bezoekers te identificeren, met hen te interacteren én over alle kanalen te integreren. Make digital personal.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!