White paper - Guiding the Customer Journey #ADV

Regisseer de online journey van je klanten.

White paper - Guiding the Customer Journey #ADV

Consumenten weten op internet hun weg goed te vinden. Met een smartphone raadplegen ze apps, met een desktop gaan ze naar websites en via tablets bezoeken ze Facebook. Je wilt het liefst dat na elke kanaalswitch de communicatie logisch voortbouwt op het laatste contactmoment. Maar hoe doe je dat? Hoe zorg je voor consistente customer journeys? En hoe kun deze journeys sturen en beïnvloeden?

Lees alle antwoorden in het whitepaper!

Download het whitepaper en leer:

  • hoe je van iedere bezoeker de journey vastlegt
  • hoe je alle online contactmomenten logisch aan elkaar vlecht
  • hoe je de bezoeker kunt beïnvloeden bij zijn journey

Ja, dat wil ik

 

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.