What’s trending in branding #ADV

What’s trending in branding #ADV

“De laatste tijd word ik, drs. Andy Mosmans, nogal eens gevraagd om te vertellen over de laatste ontwikkelingen in branding. Ik ontwikkelde zodoende de presentatie ‘What’s trending in branding’. Over merken en hoe zij moeten en kunnen innoveren. Een sterk merk worden is een, het blijven is twee.“ Op donderdag 8 oktober spreekt Andy op het evenement ‘Destination: Future’ over branding binnen de context van digitalisering en marktontwikkelingen. Wil je hierbij aanwezig zijn? Meld je dan snel aan!

In een wereld die lijkt te draaien om big data, waardecreatie en netwerk economieën, stelt AOG School of Management de ‘hoe’-vraag. Hoe zet u big data in bij waardecreatie? Hoe hebben veranderende verdienmodellen invloed op uw marketing? En hoe blijf je een sterk merk binnen de netwerkeconomie? Tijdens het inspiratieseminar Destination: Future op 8 oktober aanstaande, gaan we met onze sprekers op zoek naar antwoorden. We nemen u mee in nieuwe ontwikkelingen en geven u handvatten om verder te bewegen in uw eigen digitale transities.

Aanmelden?

U kunt zich aanmelden via het aanmeldingsformulier. Kosten voor deelname zijn € 75 per persoon. Alumni en deelnemers van AOG School of Management en hun introducees betalen slechts € 50.

Graag tot ziens op 8 oktober!


Geplaatst in

Delen

0
1


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.