‘Werk aan de (web)winkel!’: bestel nu met Marketingfacts-lezerskorting! #adv

Ben jij voorbereid op wat komen gaat?

‘Werk aan de (web)winkel!’: bestel nu met Marketingfacts-lezerskorting! #adv
,
@marketingfacts

'Werk aan de (web)winkel!' zeggen de 400 ShoppingTomorrow-experts. Na weer een jaar van onderzoek is het nieuwe boek verschenen. Een boek boordevol praktische handvatten om de concurrentiepositie van de Nederlandse retail te verbeteren en de toekomst samen goed voorbereid tegemoet te gaan. Het boek is speciaal voor u te bestellen tegen de actieprijs van 14,95 euro (excl. bezorgkosten) met de actiecode MFST16. Bereid jezelf ook voor op de toekomst en bestel het boek hier!

Het tweede ShoppingTomorrow-boek zit boordevol praktische handvatten om de concurrentiepositie van de Nederlandse retail te verbeteren en de toekomst samen goed voorbereid tegemoet te gaan. Ruim 400 experts hebben een jaar lang onderzoek gedaan naar concrete vraagstukken binnen het Nederlandse bedrijfsleven.

In 2015 hebben 400 experts verdeeld over 20 expertgroepen bluepapers opgeleverd waarin zij antwoorden geven op actuele uitdagingen en vraagstukken. Deze bluepapers zijn gebundeld in dit tweede ShoppingTomorrow-boek, waarmee de organisatie Nederlandse bedrijven verder wil helpen door ze praktische handvatten aan te reiken. Op deze manier verbeteren we de concurrentiepositie van de Nederlandse retail en gaan we samen goed voorbereid de toekomst tegemoet.

“ShoppingTomorrow is een wezenlijk naslagwerk dat je niet mag missen om je klanten op de voet te volgen en de concurrentie een stap voor te blijven” - Floris Regouin, Head of Digital Marketing, Samsung

“Iedereen koopt online. En iedere ondernemer is zich inmiddels ook bewust van de kracht van online. De klant staat meer centraal dan ooit tevoren. ShoppingTomorrow inspireert en geeft handige adviezen hoe jij online én offline echt de kansen kunt benutten” - Jeroen van Camp, Manager Bezorging, Coolblue

“Naast een toekomstvisie biedt ShoppingTomorrow ook een duidelijk en bruikbaar inzicht in de consumenten en organisaties van nu” - Joris Stigters, Manager Online Marketing, wehkamp.nl

“Dankzij ShoppingTomorrow bundelen honderden doorgewinterde professionals hun krachten om kennis te delen én om van elkaar te leren. Hun toewijding en plezier om samen de Nederlandse retail verder te helpen met e-commerce spat van de pagina’s” - Manuel Buskop, Commercieel Directeur, BCC


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.