Webinar 29 juni: ‘When Digital Becomes Human’ met Steven Van Belleghem #adv

27 juni 2017, 08:30

Uit het onderzoeksrapport van Verint ‘Het digitale omslagpunt’, blijkt dat klanten een stuk minder loyaal worden. Daarnaast blijkt dat consumenten waarde hechten aan gepersonaliseerde interactie en dat een-op-eencontact leidt tot een positieve houding ten opzichte van een merk. Zo vindt 64 procent het makkelijker om contact op te nemen via de meer traditionele kanalen als telefoon of winkel en verwacht deze groep mensen ook dat ze op die manier een betere service zullen krijgen.

Bedrijven kunnen het zich niet permitteren om deze trends te negeren, maar komen daarbij wel in een lastige situatie terecht. Aan de ene kant kunnen we er niet omheen dat mensen gebruikmaken van steeds meer verschillende digitale kanalen. Tegelijkertijd komt uit de cijfers duidelijk naar voren dat dit leidt tot minder klantloyaliteit. Of is er toch een manier om klanten te bedienen in een digitale wereld zonder dat dit ten koste gaat van een langdurige klantrelatie?

Schrijf je in voor het webinar

Verint® Systems Inc. is wereldwijd toonaangevend op het gebied van Actionable Intelligence®-oplossingen voor customer engagement optimization, security intelligence en fraude, risico en compliance. Op dit moment gebruiken meer dan 10.000 organisaties in meer dan 180 landen oplossingen van Verint om de ondernemingsprestaties te verbeteren en de wereld veiliger te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!