Wat zijn jouw 3 trends voor 2016? Doe de Achmea Trendwords Challenge #spon

15 februari 2016, 13:45

Trends. Eigenlijk is de hausse aan trendoverzichten net gaan liggen, nu de jaarwisseling weer uit de achteruitkijkspiegel is verdwenen. Maar trends gaan over vooruitkijken. En dat gaan we in de komende weken dan ook doen in samenwerking met Achmea – en met jou. Want dit keer zijn het niet de Adjiedjs, Vincents en Liekes die de trends voorspellen, maar jij. En onze voorspelling is dat je daar nog een mooie prijs mee kunt winnen ook. Of een mooie carrière.

Als marketeer word je geacht de markt te kennen. De markt die steeds grilliger lijkt, vooral omdat er steeds meer ogen op gericht zijn. En websites. En televisiezenders. Het gevolg is dat elke verandering in die markt wordt uitvergroot. Soms terecht, vaker onterecht. De ene trend heeft nou eenmaal een wat groter effect dan de andere. En de ene trend lijkt wat meer uit te komen dan de ander. Gelukkig maar, anders hadden we inmiddels allemaal assvertising, sheepvertising en garbagevertising moeten inzetten…

Aan partijen als Marketingfacts dus de taak om het trendkaf van het buzzwordkoren te scheiden. En aan jou als lezer en marketeer natuurlijk. Want laten we wel wezen: jij begrijpt hopelijk het best welke trends van belang zijn voor jouw werk.

Achmea Trendwords Challenge

Marketingfacts en Achmea gaan in de komende weken regelmatig wat trends tegen het licht houden, op zoek naar wat dé trends voor 2016 zijn. En tegelijkertijd dagen we jou uit om jouw voorspelling te delen: welke 3 ontwikkelingen worden volgens jou dé trends van 2016? Dan maak je kans op een weekend lang rijden in dé trendauto van 2016, een Tesla.

Wat je moet doen om daarvoor in aanmerking te komen:

  • Kies 3 trendwords op de Achmea Trendwords Challenge-website.
  • Deel jouw top-3 trendwords via social media via de ‘share’-knop. De actie geldt alleen als je de woorden openbaar deelt via Facebook, LinkedIn en/of Twitter.

Dan hoor je begin april of jij dé #vooruitkijker bent en een weekend lang mag cruisen in een Tesla!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!